Kapcsolat
Tel.:
Mobil:
Cím:


E-mail:
»
»
»


»
 +36 1 226 4179
 +36 30 7262 647
 1094 Budapest,
 Tűzoltó utca 54.
 Milestone udvar, Manta ház.
 info@vitaminsziget.com

SZAKÉRTŐ VÁLASZOL

Találatok száma: 1691
Kérdés 2010-08-21 11:07:28
Tisztelt Doktor úr !
Pajzsmirigytulmüködésem van,metothyrint szedek.Szeretném önt megkérdezni,hogy a bibor kasvirágu teát vagy gyogynővénykapszulát immunerősitőnek szedhetem-e ? Ugy hallottam jo immunerősitő.Válaszát előre is köszönöm.Üdvözlettel
Zsuzsanna
Válasz 2010-08-30 10:42:23
Kedves Zsuzsanna!
Eezeket a típusú készítményeket, Metothyrin mellett szedheti.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-08-19 16:39:10
Tisztlet Doktor Úr!
Én egy 16 éves lány vagyok és tavaly nyáron drasztikus fogyokúrába fogtam, nagyon keveset ettem naponta, és amellett 40 percet tornáztam minden este. Reggel rendesen ettem, ebédeltem is.. de a nap folyamán többször már nem ettem, leisfogytam 2 hónap alatt közel 10 kilót.Aminek akkor még örültem , mert elértem az akkori célom, leadtam a felesleges kilókat, viszont kimaradt a menstruációm. 4-5 hónapon keresztül egyáltalán nem jött meg, elmentem nőgyógyászhoz, elmondtam neki a panaszom, és elküldött laborba. Elmentem vérvételre, mert arra gyanakodtak hogy a pajzsmirigyemmel van valami probléma, és azért van minden. Aztán ,megjött a vérvételnek az eredménye, ami kimutatta hogy a pajzsmirigyemnek semmi baja. Végül nem derült ki hogy mi miatt nem jön meg. Úgy döntöttem várok továbbra is , hátha... 1-2 hónapra rá végülis megjött, de csak 1 napig tartott, utána megint semmi. Az utolsó juniusba volt és azóta megint nincs semmi . Olvastam a neten hogy egy gyógytea (Cickafarkfű tea) helyreteszi a hormonháztatásom. Még aznap délután elmentem a gyógyszertárba és megvettem a teát, 2 héten át minden reggel éhgyomorra megittam a teát, és annyira rosszul lettem tőle 2 hét után hogy görcsölt pár napig a gyomrom meg az alhasam, de menszeszem nem volt. Igy hát szüleim kérésére abbahagytam a teát. Tudna nekem valamit javasolni hogy mi az amitől rendbejövök ? és megint rendszeres lesz a menstruációm..
Előre is köszönöm segitségét.
Alexandra
Válasz 2010-08-30 10:40:51
Kedves Alexandra!
A diéta miatt egy hormonális egyensúlyzavar következett be a szervezetében, de a diéta megindíthatott, már enyhén, de korábban is jelen levő folyamatokat.
Javaslom, hogy keresse fel nőgyógyászát és előbb zárjon ki minden kezelhető okot, mielőtt étrend-kiegészítőkkel próbálja orvosolni a problémát!
üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-08-17 10:43:33
Tisztelt Doktor Úr!

Azt szeretném kérdezni hogy betain Hcl és glutaminsav tartalmu multivitamint szedhetek együtt Citaprammal(1X30mg) illetve Xyzallal?Illetve hogy az allergia(pollen) esetén rossz hatással lehetnek e szervezetre a betain ill glutaminsav vagy ezeknek semmi közük ehhez?
Köszönöm előre is válaszát.
Krisztián
Válasz 2010-08-18 21:35:32
Kedves Krisztián!
Az említett készítmények mind szedhetőek együtt. Bár azt nem tudom, hogy multivitaminja mit tartalmaz még. A betain igazából a szervezetben is termelődik, az csak a HCl stabilizálására szolgál. A gultaminsavval sincs semmi gond. A triptofánnal kellene vigyázni, de csak nagyobb dózisok esetén.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-08-14 16:56:11
Tisztelt Doktor Úr!

A gyermekem (2Oéves) mostanában pár pillanatra elréved és látszik rajta hogy gondolatai máshol járnak. Mikor kérdezem azt mondja nem tudja min gondolkodott. első éves volt a BME-n nagyon sokat tanult. Arra gondoltam fáradt és majd ha pihen akkor elmúlik. Azonban a héten már kétszer is előfordult vele. Rövidlátó és csak nyáron visel szemüveget, iskolaidőszakban kontaktlencsét. azt mondta hogy amikor lencsét viselt sosem fordult vele elő ilyen csak ha szemüveget hord. Olvastam a néma epilepsziáról, lehet hogy az vagy valóban a szemüveg is válthat ki epilepsziás rohamot? Tudom keresnem egy ideggyógyászt sürgösen.
várom válaszát. tisztelett.
CK.
Válasz 2010-08-18 21:27:37
Kedves Kérdező!
Az epilepsziás kisrohamnak valóban lehet ilyen tünete, de ez egyáltalán nem biztos, hogy az. Kivizsgálás nélkül azonban nem tudok állást foglalni a kérdésben. A szemüveg, lehet, hogy nem jó, ezért a szemét is újra vizsgáltatnám.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-08-11 04:06:19
Tisztelt Doktorúr!
nagyon vékony vagyok 161 centi és 40 kiló de változó,hízni szeretnék de nem tudok...esetleg az anyagcserémmel lenne baj,?és ha igen akkor h lehet lassítani vagy van erre gyógyszer?A másik kérdésem alvás problémáim vannak reggel bírok elaludni(vlamikor csak délután vlamikor nem alszom)és erre mi lenne a megoldás?
Eszter
Válasz 2010-08-18 21:25:29
Kedves Eszter!
A pjzsmirigy funkciót mindenképpen meg kellene nézni, de lehet, hogy alapból gyors az anyagcseréje. Diétájához érdemes lenne meghatározni a pontos anyagcsere típusát (www.vitaforyou.com), és annak megfelelő multivitamint fogyasztani, amit digest able nevű készítménnyel egészítenék ki.
Ezt így egyből nem oldjuk meg, de várom további visszajelzéseit, akár emailben is.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-08-10 14:31:02
Tisztelt Doktor Úr!

Szeretnék kérdezni Öntől, mint már annyiszor megtettem, fogyasztom az innerlight termékeket (3 hete) mert kb. két éve candidás vagyok, nekem írt fel az orvosom Nystatin tablettát, beszedjem-e vagy sem, hogy gyorsítsam a gomba pusztulását, bár hozzzáteszem én fél évig szedtem dermyc gombaölőt, amitől megmaradtak a gombáim, illetve egy másik fajtája a glabrata is elszaporodott. Ebben szeretném kérni a segítségét, hogy beszedjem-e a gyógyszert vagy sem! A másik kérdésem az lenne, hogy mennyi idő kell elteljen a termékek ( négy só, caprilenic sav ) illetve az étkezés között!
Megszeretném osztani azt az örömömet, hogy az allergiám ( kezemen lévő ekcéma ) mióta fogyasztom a termékeket, azóta nem jött elő:)
Köszönöm előre a válaszait!

Tisztelettel:
Kata
Válasz 2010-08-18 21:22:42
Kedves Kata!
Ha rendesen lúgosít, a Nystatinra lehet, hogy nem lesz szüksége. A Caprilenic beszedése előtt és után 10 perc teljen el ivás, evés nélkül. A négy sót pedig fél órával evés előtt és két órával evés után szedje, hogy az étel emésztéséhez szükséges gyomorsavat ne közömbösítse.
Köszönöm visszajelzését, várom további sikereit is!
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-08-09 15:22:28
Tisztelt Doktor Úr !
Pajzsmirigytulmüködésre az orvos rivotrilt irt fel mert éjszaka nem tudtam aludni és rendszerint éjjel 2kor felébredtem.Ez az ébredés a rivotril mellett is megmaradt,igaz visszaalszom, este 1.50.szedek.A szememen nappal is látszik a gyogyszer hatása,és álmos is vagyok.Szeretnék leszokni.Ugy hallottam a melatoninnal lelehet szokni. A \"bio melatonin\"jo ? Szeretném Őnt megkérdezni hogyan csináljam,mert a rivotrilt hirtelen nem lehet abbahagyni.Segitségét és válaszát előre is köszönöm.Üdvözlettel
Zsóka
Válasz 2010-08-18 21:18:26
Kedves Zsóka!
A folyamat sajnos nem ilyen egyszerű, de valóban a Melatoninnal érdemes próbálkozni este 3mg-mal, amit 9 mg-ig emelhet. Ezt 50-100mg 5-HTP-vel egészíteném ki, amit reggel szedhet. A pajzsmirigy funkciót, azonban mindenképpen rendezni kell.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-08-07 10:42:40
Üdvözlöm!A páromnál trombocitopéniát állapítottak meg.Rendszeresen vesznek vért tőle.Nem találnak semmit a vérében.Csontvelő vizsgálatot is csináltak neki az negatív lett.Esetleg tudna ajánlani vmi vitamin kúrát?
névtelen
Válasz 2010-08-18 21:15:06
Kedves Kérdező!
A lépet is megvizsgálták?
Ha a lép rendben van, aZ ok ilyenkor immunológiai eredetű lehet. Javaslatom az Innerlight liquid clorofill, kiegészítve Essential Trio-val.
Illetve egy kúrát javaslok a Quercetin nettel plus nevű készítménnyel.
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-07-30 20:15:23
Kedves Doktornő!

Szeretném megkérdezni, hogy orális szextől lehet-e kapni aftát?
Válaszát előre is köszönöm!
névtelen
Válasz 2010-08-16 16:34:24
Jó napot kívánok!

Az afta nem fertőző betegség, sem nyállal, sem egyéb úton nem terjed. Pontos kóroktana ismeretlen.általában stressz, egyéb megbetegedések okozhatják.Bizonyos immungyenge állapotokban és bizonyos betegségekhez társultan gyakrabban jelentkezik.
Dr. Csillag Mária
Kérdés 2010-08-01 19:34:32
Tudomásom szerint kettő Könyve jelent meg az Intimtornával kapcsolatban Nőknek,sajnos a másodiknak nem tudom a cimét, szeretném ha megirná. Őnőknél is megrendelhető?
névtelen
Válasz 2010-08-16 15:30:57
Kedves Levélíró!
Igen, két könyve jelent meg Kriston Andreának.
1.
Intimtorna nőknek
2.
Intimtorna férfiaknak

Üdvözlettel: Bibók Bea
Bibók Bea
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170
Tegye fel kérdését 
Kérdés:
Aláírás:
Az alábbi sorok semmilyen kórt vagy betegséget nem szándékoznak megállapítani, megelőzni, vagy akár kezelni, ugyanakkor szintén nem szolgálnak egészségügyi szakértői tanács helyettesítéséül. Az oldalon leírt vélemények nem orvosi tanácsként értelmezendőek.




www.vitaminsziget.com © 2007-2021 - Minden jog fenntartva

MasterPass