Kapcsolat
Tel.:
Mobil:
Cím:


E-mail:
»
»
»


»
 +36 1 226 4179
 +36 30 7262 647
 1094 Budapest,
 Tűzoltó utca 54.
 Milestone udvar, Manta ház.
 info@vitaminsziget.com

SZAKÉRTŐ VÁLASZOL

Találatok száma: 1691
Kérdés 2010-05-22 15:22:00
kisunokam haromeves lesz juliusban.kettoevig vigyazott ra egy dadus a sajat othonaban,ahol udvar,es nagy szabadsag volt.most masik dadushoz megy ahol sokkal kevesebbet van a szabadban,es a dadus meg harom kicsi gyermekre vigyaz,egy evesek.szeretnem megtudni a kisunokamat ez a valtozas megviseli e.koszonom.erzsi szerbiabol
névtelen
Válasz 2010-05-26 14:20:57
Kedves Erzsi!
Ez biztosan nagy változás lesz a kicsinek. Hogy mennyire viseli meg, azt azonban nem tudom megmondani.
üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-05-20 13:39:42
Tisztelt Doktor úr !
Pajzsmirigytulmüködésem van amire napi 2 metothyrint szedek és napi fél prednisolont.Azt szeretném öntöl megkérdezni hogy ezek mellé szedhetek e magne b6 vitamint,és kálciumot.
Váaszát előre is köszönöm
Erzsébet
Válasz 2010-05-20 15:47:27
Kedves Erzsébet!
Igen, szedhet.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-05-17 11:24:56
Tisztelt Gulyás Úr!
Szeretném megkérdezni Öntől, hogy két termékük közül - Arthrocurcum és Arthrolactin - melyiket javasolná inkább Rheumatoid Artritis betegségem enyhítésére?
Válaszát várom,
üdvözlettel:

Jakubecz Mária
Válasz 2010-05-17 11:33:38
Kedves Mária!
Első körben az Arthrolactint javasolnám 2x3 kapszula egy hétig, majd 2x1 kapszula utána.
Azonban ha ízüeti kopás is van, akkor javaslom, az Arthrocurcumot is akár csak napi 1 tabletta fenntartó dózisban, bár arra is 3x1-t szoktunk javasolni az első 2-3 hétben.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-05-16 17:19:37
Tisztelt Doktor Úr!

Balla Ágnes panaszait olvastam az Ön eddigi válaszai rovatában. A panaszai egy az egyben rólam szóltak, és érdekes módon engem is Ágnesnek hívnak. Nagyon kérem, hogy a Balla Ágnesnek írt válaszát, amihez e-mail címét kérte küldje meg nekem is, nagyon hálás lennék. A címem: szabadsag55@freemail.hu
Előre is hálásan köszönöm.

Kis Ágnes
Ágnes
Válasz 2010-05-17 11:31:42
Kedves Ágnes!
Küldtem emailt.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-05-13 17:15:25
Tisztelt Doktor Úr !
Évek ota alvászavarral küszködöm.Este nem tudok elaludni,orvosom frontin 0.25 irt fel.Egy év szedés után,ugylátszik hozzászoktam.Most rivotril 0.25 kaptam.Ismerőseim ovnak tölle,mert állitolag ez egy erős gyogyszer,orvosom szerint nem lehet hozzászokni mert ez a legkisebb adag.Kérem véleményét és segitségét.A frontin szedésekor sikerült elaludnom,de éjszaka közepén 1-2 orakor felébredek és nagyon nehezen alszom vissza.A rivotrilt nem merem szedni.Segitségét és válaszát előre is köszönöm
Anna
Válasz 2010-05-17 11:21:58
Kedves Anna!
Előbb az agyi ingerületműködéseket kell rendbehozni.
Napi 2x100mg %HTP-t és esténként 3mg lassú felszívódású melatonint javasolnék (amit felemelhez 6, vagy akár 9mg-ra is). E mellett fontos lenne napi 2000mf EPA és DHA bevitel (pl.: 3x2 kapszula Omega 30+) 4 hétig, amit később a felére csökkenthet.
A Rivotriltól, de a Xanaxtól is óva inteném. Nincs olyan dózis, ami nem okoz olyan hosszútávú változást, ami miatt igen nehéz elhagyni.
E mellett meg kellene nézni a pszichés hátteret is, amit így levélben nem tudok megtenni, de javaslom, hogy valamilyen relaxációs technikát tanuljon meg és alkalmazza rendszeresen.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-05-12 19:21:35
Tisztelt Doktor úr!
54 éves nő vagyok vérleletalapján tshg 0.07 nyaki ultrahang alapján pajzsmirigygyulladást és tulmüködést diagnosztizáltak.gyogyszeres kezelést kapok napi 1 db metothyrin, napi fél prednisolon,napi 2 napsosyn, 2 hete.betegségemből erős éjszakai és nappali izzadástol szenvedek,szapora a szivverésem és magas a pulzusszámom,az éjszakai izzadás miatt alvászavarral küszködöm.Ugy érzem a gyogyszereskezelésre nem igazán javulok.Lehet kevesek a gyogyszeradagok? ismerösöm szintén pajzsmirigytulmüködése volt és ő napi 3 tablettát szedett a metothyrinből.Az orvos kérdésemre azt válaszolta azért csak 1 db nehogy átmenjen alulmüködésbe.2 hete betegállományban vagyok,de jövő héten dolgoznom kell mennem,féltem az állásom.Miért nem mulnak a mellékhatások? Szives válaszát és segitségét előre is köszönöm
Andrea
Válasz 2010-05-17 11:18:05
Kedves Andrea!
A gyógyszereléssel valóban óvatosan kell bánni, bár ennyi idő után lehetne változtatni is. Emailben, tudok Önnek megbízható pajzsmirigy specialistát javasolni.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-05-12 13:31:54
Tiszteletem!
Az a problémám,hogy eszek rengeteget,vettem táplálék kiegészítőt is,és egyszerűen nem hízok. A highland cink vitamin lelassítja az anyagcserét? Esetleg valami más anyagcsere lassító létezik?
Attila
Válasz 2010-05-17 11:16:27
Kedves Attila!
Anyagcsere lassító gyógyszer létezik ugyan, de csak abban az esetben, ha valakinek pajzsmirigy túlműködése van.
Érdemes lenne megnézni nincs e felszívódási zavara, és inkább emésztőenzimet szedetnék Önnel első körben. (pl.: Digest Able).
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-05-12 12:38:03
syncumar mellett lehet-e b12 szedni
névtelen
Válasz 2010-05-17 11:14:45
Igen
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-05-09 20:39:21
Tisztelt Doktor Úr !
A 21 éves lányomnak magas rizikófaktorú HPV vírusokat diagnosztizáltak. A rákszűrés eredménye P2-es.Szeretném megkérdezni,hogy mit javasolna ebben az esetben.Előre is köszönöm a válaszát!
Kunné Judit
Válasz 2010-05-17 11:14:37
Kedves Judit!
Mindenképpen szüksége lenne rendszeres hüvelyöblítésre. Reggel Graipfriutmagcseppel (30 csepp/1 dl víz), este tejsavas öblítés 2 hétig. Majd ezt követően reggel probiotikumos hüvelyöblítés, este tejsavas 3 hétig. Sajnos ezek a hüvelyöblítő termékek nálunk nem találhatók, de a Protexint javaslom.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2010-05-09 09:38:57
Tisztelt Tamás!
Már jó ideje nézegetem a neten a méregtelenítő kúra lehetőségét, csak sajnos nincs rá pénzem, mivel ez az állam csődbe vitt...nekem kb.12 éve fáj a gerincem,derekam és a hátam is. Orvosokról orvosokra jártam, de hülyének néznek, mert nem találnak semmit és csak tömnék belém a gyógyszereket...amikor a hátamban érzem a fájdalmat, akkor feszült és ingerlékeny leszek, mellkasomban is érzem, nehezen veszem a levegőt és ilyenkor xanaxot kell bevegyek, de már ez sem használ, sem a fájdalomcsillapítók. Egyre jobban tanulmányozom az elsavasodásról szóló információkat és úgy sejtem, az én szervezetemmel is ez lehet a baj. Sajnos még sokszor az alapvető szükségletekre sem jut pénzem, pedig már nagyon szeretném elkezdeni a méregtelenítést, de majd megpróbálom összegyűjteni rá. Azt azért megkérdezném, hogy lenne-e lehetőség részletfizetési lehetőségre, de nem bankon keresztül! Én sovány testalkatú, stresszes és nagyon lelkizős típusú ember vagyok. Jógázni szoktam, hogy enyhítsem a fájdalmat ami kínoz, de már ez sem elég. Köszönöm válaszát és segítségét!
névtelen
Válasz 2010-05-17 11:12:08
Kérdésére nem tudok válaszolni, mivel nem szakmai jellegű és nem az én hatásköröm.
Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170
Tegye fel kérdését 
Kérdés:
Aláírás:
Az alábbi sorok semmilyen kórt vagy betegséget nem szándékoznak megállapítani, megelőzni, vagy akár kezelni, ugyanakkor szintén nem szolgálnak egészségügyi szakértői tanács helyettesítéséül. Az oldalon leírt vélemények nem orvosi tanácsként értelmezendőek.




www.vitaminsziget.com © 2007-2021 - Minden jog fenntartva

MasterPass