Kapcsolat
Tel.:
Mobil:
Cím:


E-mail:
»
»
»


»
 +36 1 226 4179
 +36 30 7262 647
 1094 Budapest,
 Tűzoltó utca 54.
 Milestone udvar, Manta ház.
 info@vitaminsziget.com

SZAKÉRTŐ VÁLASZOL

Találatok száma: 1698
Kérdés 2008-11-12 18:16:48
Tisztelt Doktor Úr!
Férjemnél a prosztata biopszia eredménye negatív lett. Az orvos semmiféle teendőt nem állapított meg ezzel kapcsolatban. Azonban 3 hónap múlva javasolt egy újabb PSA mérést. Ön szerint sem szükséges addig semmilyen készítmény szedése? Úgyanis így nem tudom mitől áll vissza a normális érték. /9,2 volt/ Válaszát megköszönöm: Zsuzsanna
Zsuzsanna
Válasz 2008-11-18 22:18:18
Kedves Zsuzsa!
A magas értéket gyulladás is okozhatta. Tudni kell azt is, hogy a biopszia során szúrópróbaszerűen vesznek mintát több helyről, de ha a 9,2 tumortól lenne, akkor nagy valószínűséggel benne is lenne a mintában. A prosztata védelmében a prost Techet javaslom, de óva intek bárkt, hogy ezt tumor megelőzés, vagy kezelés céljából szedje, mert nem arra van.
Azt javaslom hallgassanak az Urológusraés jelezzenek vissza emailben nekem is 3 hónap múlva.
Üdvözlettel:

Gulyás Tamás
Kérdés 2008-11-12 17:38:55
A kérdésem az lenne, hogy sok vitamint fogyasztok C, vit.napi 2000mg, és daily one napi egy, nem dohányzom, nem iszom, 39 éves férfi vagyok.Sokat sportolok,rendszeresen.szinte soha nem vagyok beteg.Viszont megmérték az antioxidáns szintem,a NUSKIN cég,szkennerével és az rettentöen alacsony
Cser Attila
Válasz 2008-11-18 22:14:35
Kedves Attila!
A NUSKIN gépe csak a karotinoidokról ad felvilágosítást, amit az említett készítményekből nem sokat visz be. Ez nem jelenti feltétlenül, hogy alacsony az antioxidáns kapacitása, csak az az oldala. Ettől függetlenl érdemes lenne, sok színes gyümölcsöt fogyasztania. Ha sikerül egy folyamatban levő tárgyalásunk, hamarosan elérhető lesz egy fekete berkenye kapszula cégünknél, aminek antioxidáns kapacitása többszöröse a legtöbb gyümölcsénél is.
Üdvözlettel:
Gulyás Tamás
Kérdés 2008-11-11 06:32:54
Tisztelt Doktor Úr!
2008 februárjában abbahagytam a fogamzásgátló szedését! (23 éves vagyok és 4 évig szedtem megszakításokkal, az utolsó egy év folyamatos volt) Február óta nem állt helyre a menstruációm. 34 és 52 nap között váltakozik! Augusztusban és októberben 35 nap alatt jött meg. Viszont most ismét a 39 napnál járok. Állandó párkapcsolatban élek, és rendszeresen védekezünk. Nem tudom, hogy mit kéne tennem.Hallottam már erről az állapotról, de nem tudom , hogy mennyi ideig normális, hogy nem áll helyre és mennyi idő után aggasztó. Előre is köszönöm válaszát!
Katalin
Válasz 2008-11-18 22:10:52
Kedves Katalin!
Kérdése nőgyógyász hatáskörébe tartozik. Jó lenne, nőgyógyászával egyeztetni és egy hormonális kivizsgálást kérni.
Üdvözlettel:
Gulyás Tamás
Kérdés 2008-11-10 16:40:20
T.Gulyás úr. Szeretném megkérdezni ,hgy mit jelent ha a kamasz 17 éves lányom pupillái délután,este általában 3-4 alkalommal nagyon jelentsen kitágulnak és iyenkor egy kicsit izgatottabb. Baj ez? Mit kellene szednie Köszönöm Sziszi
névtelen
Válasz 2008-11-18 22:09:16
Kedves Kérdező!
Nem akarom ijesztgetni, de felmerül drogasználat. Jó lenne utánajárni a dolognak.
Üdvözlettel:
Gulyás Tamás
Kérdés 2008-11-10 16:10:49
Kedves Doktor Úr! 22 éves anyuka vagyok, (kisfiam 20 hónapos)Ma elkezdtem fogyókúrázni.
Egy 2 hetes fogyókúrát csinálok, szeretnék lefogyni egy pár kilót. 1 napon meg kell innom 2 liter buborékmentes ásványvízet ezt tudom, de ihatok ízesített buborékmentes ásványvizet is? Előre is köszönöm a válaszát!
Niki
Válasz 2008-11-18 22:06:49
Kedves Niki!
Ihat, de olvassa el azért, hogy mivel ízesítették, és a mesterséges édesítőket kerülje el.
Üdv:
Gulyás Tamás
Kérdés 2008-11-07 21:01:59
T dr.Gulyás Tamás
Megszeretném kérdezni hogy most szeretném el-
kezdeni a Supergreens italt inni.
55éves vagyok csipő,izületi problémával gerinc-
sérv,gyors pulzusszám /105/,allergia,ezekre a
betegségekre ihatom-e? A sulyomból is leszeret-
nék adni 10-15 kg.
Nagyon kinzóak lesznek a tünetek az italtól?
Nagyon jókat hallottam róla ezért szeretném ki-
próbálni.
Köszönettel
fókamama
fókamama
Válasz 2008-11-18 22:05:33
Kedves Fókamama!
Semmi akadálya, hogy elkezdje, de legyen fokozatos!
A méregtelenítési tünetek egyéniek, így nem tudom, hogy Önnél milyenek lesznek.
Üdvözlettel:
Gulyás Tamás
Kérdés 2008-11-07 18:17:34
tisztelt doktor ur! én januárban voltam rákszürésen és p3 volt az eredményem. Utána kaptam betadin kupot majd ittam a cickafark teát és ülőfürdőzem cickafark és kamilla és mezei zsurló keverékével. 3 hónap mulva vissza mentem kontrolra p1 lett az eredményem és semmi hpv virus. Utána a férjemmel jártunk orvoshoz mert babát szeretnénk minden vizsgálat jó lett. Majd szólt a doki hogy szertkezzünk és másnap vett le mintát hogy talál e spermát vagy minden oké e. ugy is volt csak utána szólt hogy nem talált bennem spermát. aztán gondoltam 6 hónap el telt el megyek megint rákszürésre ugy is volt és p3 lett megint. jövőhéten meg nézik megint és utána mondják mi fog történni. Eléggé félek nem értem mi történt sokat hüvelyi ultrahangoztak a babaprogram miatt lehet attól? Nem tudom mi lessz remélem ez még nem rák és fél év alatt p1 ről p3 lett ez érthetetlem. Elnézést a hosszu irásért.
Györgyi
Válasz 2008-11-10 14:30:04
Kedves Györgyi!
A nyálkahártya egy gyorsan osztódó szövetféle, épp ezért a változások gyorsak, egy két hónap alatt (akár egy-két hét alatt is) lehetnek oda-vissza változások. Fontos lenne ezt a p3-at minél hamarabb visszafordítani. Újra hüvelyfertőtlenítés, majd folyamatos tejsavas hüvelyöblítés szükséges.
Ez esetben úgyis gyorsan kell kontroll végezni, de egy hónapot lehet adni (főleg, hogy a mintát a ciklushoz igazítva kell levenni).
Egyenlőre nyugodjon meg. Valóban nem tesz jót a sok hüvelyi vizsgálat sem, de azt ellensúlyozhatja a tejsavas öblítésekkel, mert a normál flóra fenntartása a legfontosabb, ugynis a tejsav bacik interakcióan vannak a hámsejtekkel is.
Ez nem árt akkor sem, ha kiderülne, hogy végre áldott állapotba került és akkor ritkíthatja a dolgot.
Persze a kritikus napok alatt kihagyhatja az öblítést, hogy nehogy kimossa a spremiumokat, akik végre oda jutottak.
(na nekem is hosszúra nyúlt a írás)
Üdvözlettel:
Gulyás Tamás
Kérdés 2008-11-05 16:26:37
Tisztelt Doktor Úr! Vérnyomáscsökkentőt szedek.Saját elhatározásomból napi 60mg/2x30mg/Q10-t szedek a szívizom,és általános testi erősítés céljából kb.másfél éve.Szakmai véleményét szeretném kérni,hogy a továbbiakban elegendőnek tartja-e napi 30mg szedését,vagy folytassam továbbra is a napi 60mg-al?Köszönöm szíves válaszát!
Tibor
Válasz 2008-11-10 14:20:52
Kedves Tibor!
Nehéz kérdés. A koenzim Q10-zel a japánok kezdtek foglalkozni a 80-as években. Akkor 200-300mgokat is adtak és azzal írták le az igen pozitív hatásokat, sok esetben például a vérnyomás normalizálódását. Ez a menlyiség aztán fokozatosan csökkent, de "terpiásan" ma is a minimum 100mg-ot javasolják. Nem mindegy azonban a bevitel módja, a készítmény típusa. például a Fit Line Q10 +E-viatmin emulsollal, ami 30mg Q10-et tartalmaz, hasonlóak a tapasztalatok, mint a Highland 100mg-os Q10-ével. E mellett azonban vannak komplex készítmények, amiben csak 2-5mg van és a többi viaminnal együttes szinegikus hatáshoz az is hozzájárul.
Én azt javaslom, hogy próbálja ki fél adaggal és ha nem érez különösebb változást, pl.: nagyobb fáradékonyságot, akkor elég lesz az is.
Üdvözlettel:
Gulyás Tamás
Kérdés 2008-11-02 18:23:22
kedves doktor ur szeretném befesteni a hajamatvörösre mivel sok az ösz hajszálam de mindig félek hogy valami sulyos mellékhatást kapok pedig már volt festve a hajam csak egyszer halottam a tv -ben hogy fulladást is okozhat üdvözlettel
zsuzsa
Válasz 2008-11-04 14:59:00
Kedves Zsuzsa!
Minden kémiai anyag okozhat allergiás reakciót arra érzékenyekben, de ez extrém ritka, főleg ilyen súlyos formában.
Ha önnek már volt befestve a haja, akkor nincs sok oka az aggodalomra, főleg, ha ugyanazzal a festékkel festeti.
Üdvözlettel:
Gulyás Tamás
Kérdés 2008-10-30 20:29:39
kedves bea fiam 11éves és éjszakánként vizelési problémái vannak lehet ezen tornával segiteni
marcsi
Válasz 2008-11-04 13:14:09

Kedves Marcsi!
Valószínűnek tartom, a kisfiának nem a gáti izmaival van a probléma. Ebben az életkorban általában a pszichés elengedettség hiánya miatt következik be az éjszakai bevizelés.
Javaslom, vizsgálják meg, mi okozza a kisfiúnál napközben a feszültséget( esetleg Önnek vannak-e gondjai a párjával, vagy az iskolában okoz szorongást egy tantárgy, esetleg egy iskolatársával vannak személyes problémáia kisfiának ).
Üdv: Bibók Bea
Bibók Bea
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170
Tegye fel kérdését 
Kérdés:
Aláírás:
Az alábbi sorok semmilyen kórt vagy betegséget nem szándékoznak megállapítani, megelőzni, vagy akár kezelni, ugyanakkor szintén nem szolgálnak egészségügyi szakértői tanács helyettesítéséül. Az oldalon leírt vélemények nem orvosi tanácsként értelmezendőek.




www.vitaminsziget.com © 2007-2019 - Minden jog fenntartva

MasterPass