Kapcsolat
Tel.:
Mobil:
Cím:


E-mail:
»
»
»


»
 +36 1 226 4179
 +36 30 7262 647
 1094 Budapest,
 Tűzoltó utca 54.
 Milestone udvar, Manta ház.
 info@vitaminsziget.com

SZAKÉRTŐ VÁLASZOL

Találatok száma: 1691
Kérdés 2008-01-08 18:18:26
Tisztelt DR ÚR!
45 éves férfi vagyok.Épen 1 éve derült ki hogy 2 tipusú diabeteszben szenvedek.Gyógyszereim dialósa4mg étk előtt reggel és mecformin 500mg napi 1 este.Az a baj hogy nem megy lejebb este a cukorszint 10-11-nél probálkozunk étrend kiegészítőkkel ami de-du nagyon jó de este felmegy a vitaminok ásványianyok ellenére is.
Nagyon szépen kérem adjon tanácsot hogy mit tegyek nem dohányzom nem alkoholizálok a dietát betartjuk az eredményeim jók hba1c 6/6 tudjuk hogy jó de este mért magas a cukorszint.KÖSZÖNÖM VÁLASZÁT
ISTVÁN
Válasz 2008-01-09 13:46:57
Kedves István!

Ajánlom figyelmébe a Glucose Response nevű készítményt, melyet gyógyszerei mellett délután és este javaslok bevenni. E mellett magas zöldségtartalmú diétát tartson, főleg este, mivel a növényi rostok lassítják a cukor felszívódását. Eredményiről kérem tájékoztasson.

Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2008-01-08 03:24:46
Üdvözlöm!

25 éves vagyok. A problémám hogy ritkásan nő a szőr az arcomon . Kiváncsi lennék lépezik-e olyan készítmény amivel szakállam növekedését segíthetném.
Előre is köszönöm válaszát!

névtelen
Válasz 2008-01-09 13:45:04
Kedves Kérdező!

Ez a szőrnövekedési zavar nem egyedi és sokszor csak típus kérdése. Ha nagyon zavaró érdemes egy endokrinológiai kivizsgálást végezni, nincs e csökkent férfi nemi hormontermelése, de látatlanban semmilyen készítményt nem javasolnék. Elég lehet háziorvosi laborbeutalót kérni és megnézni a hormonszinteket. Ha ezek negatívak, akkor létezik olyan komplex gyógynövény készítmény, ami javítja a hormonális működést, de azt egyedileg tudjuk Önnek berendelni amerikából. Leletét és kérését kérem emailben továbbítsa.

Üdvözlettel:

Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2008-01-07 19:52:28
Szivritmus probléma ill.pitvarfibrilláció miatt 2 Syncumar mitét,valamint Rythmonormot, vérnyomás és II.tipusu cukorbetegség miatt ezen kivül még Covarex retardot, Adimet 85o-est,Glucobay 5o-est valamint Nebiletet szedek.58 éves vagyok,15 éve átestem egy mellmütéten.Kérdésem az,hogy milyen táplálékkiegészitőket szedhetek ezek mellett a gyógyszerek mellett,melyek a felsorolt betegségeimet természetes uton segitenék javitani, Melyek azok a vitaminkészitmények, melyeket számomra ajánlani tudna, különös tekintettel a vérhigitó szedésére.
névtelen
Válasz 2008-01-09 13:43:48
Kedves Kérdező!

Az Ön számára napi 2x1 SuperCitrus C-t, 2x1 L-Lysine-t, napi 0,5ml FitLine® Q10 PLUS Emusol + E vitamin-t és 2x1 Glucose Response szedését javaslom. Ezek egyike sem befolyásolja a Syncumar hatását épp ezért nem javasoltam növényi koncentrátmokat.
Két havi fogyasztást követően keressen a drgulyas@vitaminsziget.com címen, mert az állapotától függően változtatunk a fenti készítményeken. Ha pitvarfibrillációja visszaváltana, akkor is keressen.

Üdvözlettel,


Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2008-01-09 10:21:25
Tiszterlt Doktor úr !
Az arcom vizhiányos enyhén rosaceás.
A kérdésem, hogy erre a börtipusra jó választás-e a Börlind ZZ Sensitive Nappali krém?
Ugyanakkor ennek krémnek az éjszakai változatának leirásában az szerepel, hogy üde börpirt kölcsönöz, holott a pirossásg csökkentése lenne számomra a cél.
Köszönettel
Sziszi
Válasz 2008-01-09 11:29:50
Kedves Sziszi!

Rosaceára kifejezetten ajánlott krémünk nincs. A Börlind ZZ Sensitive kifejezetten érzékeny, kipattogzó, allergiás bőrtípusra való. Önnek azonban az érhálózatát kellene erősíteni, melyre a SuperCitrus C-t az L-Lysinet és a Love Your Legs nevű készítményt javaslom napi egyszeri dózisban.

Üdvözlettel:

Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2008-01-07 13:31:56
Tisztelt Doktor Úr!

Régóta érdekel az egészséges életmód, meg is teszek sokmindent érte. Internetes keresés közben akadtam a savtalanítás témára. Oka van, amiért szeretném kipróbálni a módszert, de orvosi felügyelet nélkül nem szívesen tenném. Debrecenben lakom és próbálom megtalálni az itteni \"Új biológia\" műhelyt, de eddig még nem sikerült. Kérném Doktor Urat, hogy segítsen, ha ismer valakit Debrecenben, aki a téma valódi szakértője!

Köszönettel: egy debreceni tisztelője
névtelen
Válasz 2008-01-07 14:25:04
Kedves Kérdező!

Az Innerlight termékcsalád egy fogyasztói hálózaton keresztül jut el a fogyasztókhoz. Biztos ott van már Debrecenben is, de ha komolyan érdekli a termék és konkrét problémát szeretne megoldani, én szívesen végigvezetem és vállalom a �felügyeletet� emailen és telefonon tartva Önnel a kapcsolatot. (a hálózatban felmerülő kérdések közvetve úgyis hozzám futnak be). Kérem írja meg konkrétan miben lehetek segítségére a drgulyas@vitaminsziget.com-ra.

Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2008-01-04 10:01:33
Tisztel Doktor Úr!

Édesanyámank immár 2 éve reflux betegsége van. Mostanában eléggé lefogyott, és szeretett volna valami vitamin tablettát (béres, szupradin)szedni, hogy hátha az étvágya visszatér, és felszed pár kilót. De mint kiderült nem bírja a gyomra a \"B\" vitamint, megfájdul tőle. Kérdésem lenne, hogy ilyen esetben kérhető- az injekciós B12 vitamin kúra?
Köszönettel: Tóth Éva
névtelen
Válasz 2008-01-07 08:35:58
Kedves Éva!

A reflux betegség nem helyi probléma, a szervezet elsavasodására utal. Ajánlom figyelmébe az ezzel kapcsolatos új cikkeinket és javaslom.a Fit line Fito és restorate fogyasztását. Ettől a gyomorpanaszok is mérséklődnek, illetve az erőnléte is visszatérhet. E mellett még az Innerlight lúgosító termékei jönnek szóba, melyekről e-mailben tudunk további tájékoztatást nyújtani. Ennek a termékcsaládnak a palettája tartalmaz folyadékformájú cseppeket is, melyek a szájból szívódnak fel és nem bántják a gyomrot.
B12-vitamin önmagában nem jó az erőnlét javítására. Az a vérszegénység egy bizonyos formájában és idegvezetési zavarok esetén indokolt.
B-komplex tényleg javítaná az étvágyát, de az valóban tud gyomorfájdalmat okozni.

Üdvözlettel:

Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2008-01-03 19:33:16
kb.egy hete a honaljban lencse nagysagu csomot tapintottam ki ami viszont nem faj.rendszeresen,évente látogatom a nőgyogyaszomat az utolso a nyaron volt.vajon a legrosszabbra kell gondolnom vagy a csomo mastol is lehet.koszon valaszat
gyongyi
Válasz 2008-01-07 08:35:02
Kedves Gyöngyi!

Nem, nem kell rögtön a legrosszabra gondolnia. Lehet egy seb is a kezén, amitől beduzzadhat egy hónalji nyirokcsomó, de sok más ok is lehet. Érdemes persze megnézetni, mert látatlanban nem tudom megítélni a csomó jellegét. Egy hetes folyamat azonban ritkán rosszindulatú.

Üdvözlettel:
Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2008-01-01 21:21:13
Tisztelt Doktor Úr !
A Sógornőm panaszkodik,hogy le-föl liftezik a gyomra.Nem tűnik ideges természetűnek,de esetleg letséges gyomorideg bántalma?
Köszönettel,
Kázmér
Kázmér
Válasz 2008-01-03 15:27:50
Kedves Kázmér!

Valóban lehetséges, hogy lelki tényezők állnak a háttérben.

Üdvözlettel,

Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2007-12-31 19:40:05
Tisztelt Dr. Úr !

Szeretném megkérdezni, hogy mivel lehetne orvosolni az alábbi problémámat: most voltam nőgyógyászati vizsgálaton a leletem az alábbi:

KENET MINŐSÉGE: megfelelő ( értékelhető)
KENET ÉRTÉKELÉSE: FIZIOLÓGIÁS ( NEGATIV KENET) - itt nincs x,
BENIGNUS SEJTELVÁLTOZÁSOK. itt van x lásd még III.
III. RÉSZLETES DIAGNOZIS:
1.) Fertőzés
- gomba nincs x
- baktérium x - kóros flóra
máshol nincs x,
P2,



Ezen kívül állandóan fáj a gyomrom, voltam vizsgálaton, de nincs gy.fekélyem sem más elváltozás - mi lehet az oka ?
Kérem segitségét. ( 56 éves vagyok )
Köszönettel és tisztelettel:

Boldog új évet kívánok !
Anikó
Válasz 2008-01-03 15:27:16
Kedves Anikó!

A fenti lelet átlagos és nincs teendő vele, kúraszerű tejsavas öblítés azonban nem ártana Colpo Cleanerrel, tekintettel a kóros flórára. Gyomor fájdalmait sokminden okozhatja. Sokszor savtúltengés az eredet, ami ha még nem okoz felmaródást a nyelőcsövön vagy akár a gyomron, csak méréssel mutatható ki, tükrözéssel nem. De e mellet sok más hasi szerv fájdalma is okozhat gyomortáji fájdalmat. Így nehéz erre válaszolni, mivel nem tudom interneten keresztül megvizsgálni sem Ha azonban kizárták a főbb lehetséges okokat, akkor javaslom a savtalanítás megcélozását, első körben a Fit Line Restorate használatával.

Üdvözlettel:

Dr. Gulyás Tamás
Kérdés 2007-12-30 15:38:38
Tisztelt Doktor úr

5 hetes terhes vagyok.Párommal kivánjuk a szeretkezést,de előfordul hogy az aktus után minimális vérzés lép fel.mitől van ez,és ártunk e a babának ezzel?válaszát köszönöm.
Tisztelettel
P.Krisztina
Válasz 2008-01-03 15:26:23
Kedves Krisztina!

Nem szeretnék kitérni a kérdés elől, de mégis jobb lenne megbeszélni ezt nőgyógyászával. A babának nem ártanak, de a méhszáj épsége fontos ebben ez időszakban. És szakember kell ahhoz, hogy megállapítsa, hogy a vérzés mekkora probléma egyedi mérlegelés alapján.

Üdvözlettel,
Dr. Gulyás Tamás
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170
Tegye fel kérdését 
Kérdés:
Aláírás:
Az alábbi sorok semmilyen kórt vagy betegséget nem szándékoznak megállapítani, megelőzni, vagy akár kezelni, ugyanakkor szintén nem szolgálnak egészségügyi szakértői tanács helyettesítéséül. Az oldalon leírt vélemények nem orvosi tanácsként értelmezendőek.




www.vitaminsziget.com © 2007-2021 - Minden jog fenntartva

MasterPass